Witam na moim skromnym blogu.


WITAM SERDECZNIE.

Pragnę podzielić się z Wami moimi pasjami!
Na moim blogu możecie obejrzeć to co aktualnie tworzę.
Swoje prace kieruję do poszukiwaczy rzeczy ładnych oraz wykonanych z pasją.

Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac napisz.

Jeśli interesuje Cię technika wykonania ,służę radą.


Mój e-mail:
cjadwiga7@gmail.com


Mogę wykonać również coś na zamówienie.Termin wykonania i sposób odbioru do uzgodnienia.

Zajrzyj tutaj!



Komentuj.Twoja opinia będzie mile widziana.






Szukaj na tym blogu

27.04.2015

JASZCZURKA ZWINKA.

Zapomniałabym się wam pochwalic.Wczoraj miałam na ogrodzie "gościa".Na zboczu w trawie wygrzewała się jaszczurka.Ja nie zastanawiając się długo pobiegłam po aparat.Myślałam ,że juz jej nie będzie ,ale gdzie tam patrzyła na mnie swymi bystrymi ,czujnymi oczkami.Więc ja pstryk!
Ona wogóle nie zareagowała więc dałam jej spokój.
Gdy się jej dokładnie przyjrzeć to jest jakaś gruba.Właśnie teraz są gody jaszczurek.
Cytat z internetu:
"Gody rozpoczynają się przeważnie w końcu kwietnia i trwają do czerwca. W okresie godów samce stają się terytorialne i zyskują piękną intensywnie zieloną szatę godową. Podobnie jak u innych gatunków samce toczą ze sobą walki o prawo dodanego terenu i samic. Kilka tygodni po kopulacji, przeważnie w końcu maja lub w czerwcu samica składa  w wygrzebanej przez siebie jamce kilka jaj (przeważnie 5-10, rzadko ponad 14). Młode o długości ciała 5-6 cm lęgną się po około dwumiesięcznej inkubacji, najczęściej na przełomie sierpnia i września. Dojrzałość płciową osiągają w wieku 1,5-2 lat."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczę na szczery komentarz!