Witam na moim skromnym blogu.


WITAM SERDECZNIE.

Pragnę podzielić się z Wami moimi pasjami!
Na moim blogu możecie obejrzeć to co aktualnie tworzę.
Swoje prace kieruję do poszukiwaczy rzeczy ładnych oraz wykonanych z pasją.

Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac napisz.

Jeśli interesuje Cię technika wykonania ,służę radą.


Mój e-mail:
cjadwiga7@gmail.com


Mogę wykonać również coś na zamówienie.Termin wykonania i sposób odbioru do uzgodnienia.

Zajrzyj tutaj!



Komentuj.Twoja opinia będzie mile widziana.






Szukaj na tym blogu

5.03.2012

Naszyjnik ślubny.


Ostatnio zrobiłam naszyjnik ślubny.Moim zdaniem bardzo dobrze będzie sie prezentował do sukni ślubnej z dużym dekoldem.



Tak wygląda na żywo.






Jeśli ci sie podoba zajrzyj TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Przecudny!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu z opisem na żywo ... Najlepiej widać całe jego piękno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za budujące pochwały!
    Antosiu-wiem ,że na "ludziu"wygląda najlepiej,ale o to chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ,nie przeładowany,taki w sam raz .Szkoda ,że jak ja brałam ślub to nie miałam pojęcia o frywolitce ;) Przy okazji podaję link do schematu na różyczki http://www.georgiaseitz.com/2002/jlrose/jlrose.html
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się pochwalić komentarzem jaki otrzymałam sprzedając ten naszyjnik:

    "Właśnie dziś otrzymałam naszyjnik, muszę przyznać że jest bardzo ładny.Tak jak Pani mówiła nie jest zbyt duży super się prezentuję i jest starannie wykonany.Jestem bardzo zadowolona.Dziękuję bardzo i pozdrawiam."

    Jest to bardzo budujące i zacheca do dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń

Liczę na szczery komentarz!