Witam na moim skromnym blogu.


WITAM SERDECZNIE.

Pragnę podzielić się z Wami moimi pasjami!
Na moim blogu możecie obejrzeć to co aktualnie tworzę.
Swoje prace kieruję do poszukiwaczy rzeczy ładnych oraz wykonanych z pasją.

Jeśli podoba Ci się któraś z moich prac napisz.

Jeśli interesuje Cię technika wykonania ,służę radą.


Mój e-mail:
cjadwiga7@gmail.com


Mogę wykonać również coś na zamówienie.Termin wykonania i sposób odbioru do uzgodnienia.

Zajrzyj tutaj!



Komentuj.Twoja opinia będzie mile widziana.






Szukaj na tym blogu

9.02.2012

Nowe wisiorki.


Zapraszam tutaj!
Milczałam długo ,ale ręce pracowały.Znów pochłonęła mnie frywolitka.To są moje ostatnie "dzieła"

5 komentarzy:

  1. piękne :)
    od dawna marzę żeby się nauczyć tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://maranciaki.pl/forum/portal.php
      Zapraszam -tutaj przemiłe panie pomogły mi opanować frywolitkę.

      Usuń
  2. Witaj!Frywolitki to dla mnie magia.Twoje prace są śliczne!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, szczególnie to serduszko. Ja jeszcze nie umiem robić takich zakrętasów. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kiedyś też były czarną magią,ale z uporem dążyłam do celu.Dużo nici zmarnowałam.Jednak się udało.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na szczery komentarz!